کریستیانو رونالدو: رقابت بین من و مسی به ما و سایر بازیکنان انگیزه می دهد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: رقابت بین من و مسی به ما و سایر بازیکنان انگیزه می دهد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: رقابت بین من و مسی به ما و سایر بازیکنان انگیزه می دهد

مهاجم تیم رئال مادرید، کریستیانو رونالدو تأیید کرد که برای رسیدن به "کمال در تمام جنبه های ورزشی تلاش می کند تا به عنوان یک بازیکن فوتبال همچنان به رشد و پیشرفت ادامه دهد، و این شامل رژیم غذایی و رژیم های ریکاوری پس از بازی نیز می شود.

طرفداری- برنده توپ طلای سال 2014 در مصاحبه ای اختصاصی با مجله فرانسوی France Football داشت و نسخه کامل آن فردا منتشر خواهد شد، گفت: "اگر من قادر هستم که در طول فصل بیش از 60 بازی انجام دهم، به این خاطر است که مراقب خودم هستم. من خوب می خوابم، و تغذیه خوبی دارم. از این طریق من به دنبال کمال نیز هستم. اگر نه، نمی توان این ریتم بازی کردن را حفظ کرد."

این بازیکن 29 ساله اهل مادیرا کسی نیست که در پشت افتخارات و عناوین خود بنشیند و به طور مداوم دنبال پیشرفت فنی بازی خود است.

"من در حال حاضر تلاش می کنم تا پای چپ، شتاب و ضربات آزاد مستقیم خود را بهبود بخشم. من به تازگی موفقیت فوق العاده ای در این زمینه ها نداشته ام. می دانم که دوباره آن مهارت ها باز خواهند گشت. تنها مسئله این است که تواضع کافی داشته باشیم تا بدانیم بدون تمرین سخت، هیچ چیز پیشرفت نمی کند. کار کردن روی بازی خودم، راهنمای من است."

در رابطه با ستاره آرژانتینی بارسلونا، لیونل مسی، کریستیانو اشاره کرد که: "من مطمئنم که رقابت بین ما دو نفر، برای او هم یک عامل انگیزه دهنده است. این برای من، برای او و سایر بازیکنانی که می خواهند پیشرفت کنند خوب است. مسی چهار توپ طلا دارد و من سه تا. همه این ها برای دنیای فوتبال خوب است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393 | 19:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.